Δημήτρης Κολιαδήμας

[

Δημήτρης Κολιαδήμας

]

Γεννήθηκε το 1978 στη Θεσσαλονίκη και το 2002 αποφοίτησε από το London College of Communication αποκτώντας MA in Typo/Graphic studies. Είναι συνιδρυτής των Designers United. Έχει συνεργαστεί με σημαντικούς ανθρώπους, και εργαστεί για οργανισμούς και εταιρίες όπως οι The Beatles, Volvo Cars Corporation, Volvo Ocean Race, Euroleague Basketball, Adidas, Daimler AG. Τα τελευταία δέκα χρόνια, αυτός και η ομάδα του έχουν βραβευτεί πολλές φορές για το έργο τους σε διεθνές επίπεδο (D&AD, Red Dot Design Awards, European Design Awards). Συμμετέχει σε διεθνή projects, η δουλειά του έχει εκτεθεί σε μουσεία και έχει υπάρξει ομιλητής σε σημαντικά συνέδρια με θέμα το design.
Πιστεύει στη συνεχή μάθηση και στην πρόοδο μέσω της συνεργασίας. Η δουλειά του διακρίνεται για την ολιστική της προσέγγιση, την βαθιά έρευνα και την κατανόηση, ενώ κύριο χαρακτηριστικό της σκέψης του είναι η απλότητα.

Space Dialogue. Volvo Cars

Ο διάλογος που αναπτύσσεται κατά τη διαδικασία του σχεδιασμού για ένα brand που δίνει προτεραιότητα στις ανθρώπινες αξίες.
Η παρουσίαση διερευνά τις βασικές σχεδιαστικές αρχές που ακολουθούμε και εφαρμόζουμε. Ο σχεδιαστικός πυρήνας που υποστηρίζουμε και μας αντιπροσωπεύει διαμορφώνει μια διαλογική σχέση με το χώρο στον οποίο αναπτύσσεται. Οφείλουμε να διαχειριστούμε σημασιολογικά φορτία, τα οποία προσδιορίζουν τη σχέση αυτή. Δομικά στοιχεία αυτής της διάδρασης είναι η ακρίβεια, η διάταξη, η πληρότητα, η ορθοέπεια ακόμη και ο ρυθμός, αρχές με άλλα λόγια που εξ ορισμού δημιουργούν το πλαίσιο ενός διαλόγου. Η ειλικρινής δέσμευση στο περιέχομενο, μας οδηγούν στην έρευση λύσεων αντιπροσωπευτικών αυτης της δέσμευσης. Πρωταρχικό εργαλείο προσανατολισμού είναι η εξασφάλιση της αυθεντικότητας μέσω της πίστης μας στην απλότητα.