TDC Architects – Αλγόριθμοι & Εργαλεία

[

TDC Architects – Αλγόριθμοι & Εργαλεία

]

Ο Δημήτριος Τσίγκος σπούδασε αρχιτεκτονική στο architectural association school of architecture του Λονδίνου και δίδαξε στα summer courses της ίδιας σχολής το καλοκαίρι του 2003.

Το 2004 μαζί με τον αδερφό του Γιάννη Τσίγκο ίδρυσαν την tdc, εταιρία μελετητική – κατασκευαστική, της οποίας οι δραστηριότητες επεκτείνονται από το πειραματικό design μέχρι το αστικό development και την δημιουργία υψηλής ποιότητας κατοικιών.

Τα έργα της tdc έχουν δημοσιευτεί εκτενώς σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ από το 2007 έχει συμπεριληφθεί στο wallpapers* directory of architects.

Ο Δημήτριος Τσίγκος συμμετείχε σαν ομιλητής στο London festival of architecture μετά από πρόσκληση του περιοδικού wallpaper* και στο πρώτο ελληνικό pecha kucha.

TDC Architects

Αλγόριθμοι & Εργαλεία

αλγόριθμος ορίζεται μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών, αυστηρά καθορισμένων και εκτελέσιμων σε πεπερασμένο χρόνο, που στοχεύουν στην επίλυση ενός προβλήματος’. Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία χρησιμοποιείται όλο και πιο εντατικά στην υπηρεσία της αρχιτεκτονικής, τόσο στον τομέα του σχεδιασμού (computer aided design η αλλιώς CAD) όσο και στον τομέα της κατασκευής (computer aided manufacturing η αλλιώς CAΜ).

Τόσο στον σχεδιασμό όσο και στην υλοποίηση, computers και ρομποτικές κεφαλές respectively δημιουργούν νέους ορίζοντες, είτε απλά κάνοντας πιο γρήγορα/άνετα/αποτελεσματικά αυτά που θα μπορούσε ενδεχομένως να γίνουν και με το χέρι, είτε επαναπροσδιορίζοντας τελείως αυτό που είναι σχεδιαστικά και κατασκευαστικά εφικτό.
Mε αυτή την δεύτερη περίπτωση ασχολείται εντατικά το αρχιτεκτονικό γραφείο τις TDC τα τελευταία 6 χρόνια. Με την εξερεύνηση δηλαδή αυτού ακριβώς του τοπίου, όπου οι μηχανές είναι το μέσο για να μελετήσουμε και να υλοποιήσουμε αυτό που μέχρι πρότινος θεωρούτο αδύνατο.

Στην πορεία αυτή, μία σειρά από ερωτήματα που συνδέουν το CAD και το CAM έχουν δομήσει την σκέψη μας.
Τα ερωτήματα αυτά είναι και τα topics της παρουσίασης «αλγόριθμοι και εργαλεία».
Υπάρχουν περιπτώσεις υψηλής τεχνολογίας στο σχεδιασμό και χαμηλής τεχνολογίας στην εφαρμογή? Μπορεί δηλαδή κανείς να υλοποιήσει με χαμηλό κόστος εξελιγμένες μορφολογίας? Υπάρχουν περιπτώσεις χαμηλής τεχνολογίας στο σχεδιασμό και υψηλής τεχνολογίας στην εφαρμογή? Ποιο είναι το πλεονέκτημα σ αυτήν την περίπτωση? Υπάρχουν περιπτώσεις που οι ιδιαιτερότητες της ίδιας της μηχανής η της διάδρασής της με την ύλη γίνεται κάτι οργανικό στην δημιουργική διαδικασία?